onsdag 17 oktober 2012

Det var kärlek vid första ögonkastet.





Så här såg vår lägenhet ut när vi precis fått nycklarna och flyttat in och snart får ni se hur vi har det nu efter ca 2,5 mån!
Vi trivs galet bra och jag går mest omkring i lägenheten och småmyser. Jag kan ligga och beundra alla detaljer på kakelugnen när jag ska sova och jag bara älskar att vara i vårt kök och laga mat, dricka vin och lyssna på en bra podcast. Att kunna elda i spisen i vardagsrummet i vinter är ju en dröm som blir sann. Jag vill köpa en sån där riktig läsa-sagor-presentera-kalle-anka-aktig fotölj så man kan sitta där och titta in i elden med en kopp varm choklad och värma frusna tår efter en långpromenad.

Vi kunde nog inte trivas bättre just nu. Det sa bara klick när vi möttes, lägenheten och jag och jag hoppas vi kommer att ha en god och långvarig relation. Rikard är ju också med på ett hörn förstås.

Kram till er i höstmörkret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar